Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podłogówka Capricorn +Termostaty Pokojowe+ Kociol Kond De Dietrich Sgc24 Problem


Cinkers29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem

posiadam taki zestaw

capricorn: termostaty pokojwe + autoamtyka podłogówki

piec kondens de dietrich sgc24 sol

podlogówka caly dom + grzejnik garaz, drabinka sztuk 2 w łazienkach

glowny sterownik/programator de dietrich

 

 

nastepuje brak komunikacji termostatów pokojwych z autoamatyka podlogowki, a co z atym idzie piec nie dostaje info aby sie wlaczyl

moze bladze, moze zle mysle nie wime nie znam się

 

Cala podlogowką sterowac moge tylko przez programtor glowny.

Termostaty pokojwoe kompletnie nie reaguja tzn. nie wysylaja sygnalu,że spadla temp ponizej zadanej w danym pomieszczeniu, petla sie nie otwiera, piec nie reaguje aczkowliek domyslam sie ze piec nie do konca musi reagowac jesli woda w obiegu bedzie miala odpwoiednia temp.

tak samo jest w druga strone petle sie nie zamykaja po osiagnieciu zadanej temperatury

piec tylko i wylacznie sie wylaczy gdy temperatura na dole osiagnie zadana na programatorze glownym

 

zastanawiaja mnie jeszcze temepratury na zasilaniu i powrocie

np w szafie w kotlowni temp zasilania 42st a powrotu 58st?? jak to zobacyzem przestalem uzywac bo nie wiem czy to dobrze

na gorze w szafie jest temp zasilania 42 i powrotu 42 moim zdaniem jest cos ostro spier... ale mowie nie wiem, nie znam sie, radze sie bardziej doswiadczonych, gdyz instalator ktory mi to wykonywal zapadł sie pod ziemie szukam pomocy w inny sposb

jesli potrzebne sa jakies foty wiecej informacji cos co jest potrzebne do szukania przyczyny sluze pomoca

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...