Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulator Temperatury Do Defro


balldome

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Posiadam piec DEFRO KOMFORT EKO i kupiłem regulator Auraton 2025 RTH (bezprzewodowy), i nie wiem jak i gdzie go do pieca podłączyć.

Proszę o rady i wskazówki.

 

Być może jest to banalne zadanie, ale ja jestem w tym kompletnie zielony, a nie chce niczego popsuć.

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,,, kupiłem regulator Auraton 2025 RTH (bezprzewodowy), i nie wiem jak i gdzie go do pieca podłączyć.

Proszę o rady i wskazówki. ,,,,

 

Moja rada jest taka, aby wpisać w okienko "wyszukiwanie" u góry po prawej stronie naszego forum frazę Auraton 2025

Edytowane przez Andrzej_M_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W necie jest sporo napisane o ty sterowniku a po za tym w instrukcji jest napisane jak ten sterownik podłączyć. W piecu powinno być miejsce do podłączenia różnego rodzaju pomp czy czujników i tam też powinno być miejsce do podłączenia regulatora pokojowego. Z tego co czytałem to są tam tylko dwa kabelki, czyli odbiornik regulatora pokojowego łączysz za pomocą tych że kabli z piecem. W instrukcji pieca powinno być opisane jak to zrobić. W moim piecu istnieje możliwość podłączenia sterowania pokojowego za pomocą dwóch kabli ( i do tego można wykorzystać taki właśnie sterownik jak twój ) lub za pomocą komunikacji RS co daje większe możliwości regulacji kotła z poziomu regulatora pokojowego ( regulator ST-280 TECH )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co chcesz tym Auratonem sterować lub regulować.

 

Pozdr.

 

Chce sterowac temperatura otoczenia w domu.