Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Defro Eko Uni 28 Kw - Optymalne Ustawienie


gural8813

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy sezon zimowy przede mną. Jestem laikiem w tych sprawach. Dopiero sie wszystkiego ucze. Może ktos podpowie jak optymalnie ustawić piec, zeby mało spalal i był w miare efektywny.

 

Dom parterowy pow. 200m2 z garazem ( grzejnik w garazu zakręce)

Ocieplenie 15 cm.

Na poddaszu 30cm wełny mineralnej.

Okna dwu komorowe.

Zasobnik Wodu 300l.

120m2 podłogówki.

Chciałbym nastawic go na ok 47stopni gdyz jak ustawie wiecej to w domu mam 24 stopnie.

Prosze o jakies wskazówki jak ustawic czas podawania, czas przerwy, podawania, siłę nadmuchu. Palę ekogroszkiem EKORET.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na pierwszy rzut oka to wydaje mi sie ze masz kocioł sporo za duzy do swojej powierzchni więc na palenie mało i efektywnie raczej cięzko liczyć.

 

Co do ustawień to zapraszam do czytania lektury w temacie palnika rynnowego który masz w swoim kociołku tam wszystkiego sie dowiesz link https://forum.info-ogrzewanie.pl/topic/8428-jak-palic-w-kotle-z-palnikiem-rynnowym/page__st__260

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-20104-0-30090700-1351803516_thumb.png

 

Tak wygląda u mnie instalacja. Nie jest jeszcze dokonczona. Niedawno przekładałem podajnik na druga stronę i podpinałem podłogówkę. Na wiosne mam w planach poprawić wpięcie podłogówki bo teraz jest zrobiona z tego co miałem pod ręka :)

 

 

Jakies pytania?

Edytowane przez daweed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie. Zapomnialem dopisac ze posiadam również kominek z płaszczem wodnym. Piec jest za duzy do powierzcni gdyż w przyszłości jak zrobie górę to bede mial 400m2 do ogrzania i dlatego hydraulik wybrał mi ten piec. Ostatnio mi troche żużluje. Co moze byc powodem. Przyznam sie ze nie znam sie na tym, ale ucze się. Czy ten zawór 4 drogowy zgrałby mi się z podłączeniem kominka?