Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Małe Ogrzewanie Garażu/warsztatu...


Melasa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Potrzebuje pomocy w stworzeniu ogrzewania w garażu/warsztacie który jest mi potrzebny podczas wykonywania prac naprawczych maszyn i samochodów.

 

O garażu...

 

Jest on częścią dużego budynku, (znajduję się jakby wewnątrz dużej stodoły), posiada strop, nie posiada on zasilania w wode.

 

Wymiary pomieszczenia:

 

długość- 12metrów

szerokość- 5metrów

wysokość- 2,5m

 

znajdują się w nim drzwi metalowe (jeszcze nie ocieplone-planuje dodać styropian ok 5-10?):

2,6 x 2,2 - 2sztuki

1 x 2,2- 2sztuki

 

okna: 1,1x0,5- 2 sztuki

 

Niestety ze względu na rozmieszczenie maszyn, urządzeń i stołow w garażu dość cięzko chyba będzie umieścic piec oraz grzejniki aby ich wydajność była jak najlepsza...

 

Jak już pisałem jestem kompletnym laikiem z dziedziny instalatorstwa grzewczego jednak uważam, że dam radę sam to ogarnąć z Państwa pomoca i wskazowkami, ponieważ mam na tyle zdolość manualnych aby podołac tak prostej małej instalacji...

 

Prosze o instrukcje krok po kroku jak co rozmieścić, jakich materiałów użyć, ile jakich grzejników, itp

Możliwie najtańszym kosztem.

 

Mam zakupiony piecyk 7kw na węgiel, drewno itd.

Instaklacja będzie zalana płynem.

 

To chyba na tyle z wiadomości pisemnych.

 

Proszę o waszą pomoc i na bierząco będę odpowiadał na to co sie będzie działo w wątku i garażu.

 

Mały rysunek obrazujący pomieszczenie:

 

LInk do obrazka: http://fotoo.pl//out...raa-frac14-.bmp

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Melasa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komina brak... myślałem nad przebiciem się i rura do góry (potrzeba ok 6m żeby wyść poza krawedź dachu/spadu...).

 

Też myślałem nad nagrzewnicami jednak odstraszyła mnie cena... Cały problem w tym że garaż na siebie nie zarabia. Uzytkuje go hobbystycznie i uspokajająco... :rolleyes:, nie chciałbym walić złotowami za dużo...