Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem - Ogrzewanie Podłogowe Nie Działa


malypio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Mam problem z ogrzewaniem podlogowym. Kupiłem dom, w takich okolicznościach przyrody :rolleyes: , że nie otrzymałem żadnych instrukcji oraz inormacji na temat ogrzewania. Mam kominek z plaszczem wodnym, oraz ogrzewanie podłogowe. Jest jeszcze gazowy grzejnik, ale na razie nie uzywam.

Rozpaliłem kominek, regulator (Tatarek) pracuje, temperatura na kominku ponad 60%, pompa pracuje, przepustnica steruje, a ogrzewanie podłogowe zimne jak lód. W skrzynce zawory ciepłe, ale powrót lodowaty. Mam równiez dwa małe grzejniki w łazienkach, które trochę się nagrzały.

Bardzo prosze o pomoc, co robić. Tak się składa, że w tych sprawach jestem kompletnym laikiem. Spędziłem na necie juz kilka godzin, jednak nie doszedłem do tego, co może być powodem braku ogrzewania.

Bardzo proszę o pomoc (bo już zimno :) )

 

malypio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niewiele wynika z tego posta. Schematu pewnie nie dasz rady wrzucić, ale może jakaś fota jak to jest pospinane.

Wcześniej to działało?

Jaka to instalacja, otwarta czy zamknięta.

 

Na razie to tylko układ odpowietrzyć i uzupełnić wodę. Spradź też czy pompa wogóle pracuje. Może padła albo się zastała po lecie. Koniecznie skontrolować filtr siatkowy przed pompą. Może być zasyfiony.

 

Na razie tyle.

Edytowane przez kiminero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dołaczam sie do kolegi mam ogromny problem z ogrzewanie podłogowym. Opisze jak wyglada moja instalacja:

 

1.Dom 230 m2 porotherm 44 nieocieplony.

2.Kocioł z podajnikiem tłokowym 35kw stalmark

3. 12 grzejników (2 w piwnicy, 3 na 1 pietrze, 8 na poddaszu raczej grzeją dobrze)

4. Ogrzewanie podłogowe 2 grzałki w piwnicy, 6 na parterze, 2 na poddaszu

5.Rozdzielacz gorgiel 8 sekcyjny i zawory termostatyczne pod głowice wmontowane na zasilaniu

6.2 pompy jedna na co druga do podłogi.