Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam mieszkanie 60m2 i potrzebuję kupić dobry kocioł gazowy dwufunkcyjny. Aktualnie w mieszkaniu jest kocioł z firmy Termet, ale nie jest on z najwyższej półki. 2 tygodnie grzania temperatura ustawiona na 20stopni i zużył już ponad 100m3 gazu! Szczerze nie wiem czy to dużo czy mało opieram się na opiniach sąsiadów, którzy mają podobne mieszkanie w tym samym bloku i ich piec spala po ok 90m3 gazu w miesiąc z tym, że mają ogrzewanie podlogowe, a ja nie. Proszę o pomoc ponieważ jestem zielony w tematyce pieców gazowych. Jeżeli chodzi o firmę to chciałbym, żeby to była firma sprawdzona znana i oby miała części wymienne w rozsądnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki budżet posiadasz?

Drugim aspektem jest serwis. Musi być blisko Ciebie.

Kocioł dwu-funkcyjny, z wbudowanym zasobnikiem czy zasobnik wolno stojący?

Które piętro zamieszkujesz i jak wysoki jest budynek (liczba pięter)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budżet 4 do 5 tys. Co do serwisu to pewniakiem jest Termet, który ma swoją hurtownię 50 km od nas... Zasobnik raczej wbudowany bo piec będzie podwieszony i nie potrzebuję jakiegoś wielkiego zasobnika. Budynek 2 piętra ja zamieszkuje 1. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukasz problemu gdzie go nie ma! 100 m3 na CO podgrzew cwu i kuchnie to dużo! To małe zużycie i jakikolwiek kocioł zamontujesz to zużycie będzie podobne +/- kilka metrów czyli inwestycja jest bez sensu. Wydaj te 5 tyś na inny cel, będziesz bardziej zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuchnie mam elektryczną także podgrzewanie tylko wody i grzanie mieszkania... nie wiem czy w DWA TYGODNIE 100m3 to tak normalnie skoro widzę jak znajomi spalają w miesiąc mniej... z tego co wiem piec mają Saunier Duval kondensacyjny z wbudowanym zasobniekiem ponad 20l wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach