Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Amatorska Instalacja C.o. Prośba O Rady I Wskazówki


zombik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i przepraszam z góry za być może głupie pytania ale jestem laikiem.
Zrobiłem z pomocą Ojca amatorsko instalację C.O. w miedzi lutem miękkim w swoim przyszłym małym mieszkanku pow. 38 m2 ,główne dopływy z rurek fi 20 a gałązki do samych grzejników z rurek fi 15. 
Miałem wykonany projekt instalacji ,jednak gość przewidział jakby za małe grzejniki ,do kuchni CV11-50-0,7 ,do małego pokoju CV11-50-0,7 i do dużego pokoju CV11-50-0,9 ,wszędzie po forach czytałem że są zdecydowanie za małe i powinny być przewymiarowane do kondensata dlatego też  zdecydowałem się założyć wszędzie CV22-50-1.2 z wyjątkiem łazienki w której dałem drabinkę. 
W tym tygodniu serwisant będzie mi uruchamiał kocioł Immergas Vicrix 26 2 
Mam kilka pytań:  jak ustawić nastawy wstępne na grzejnikach? Czy tym można skorygować ewentualne błędy jeśli chodzi o ich moce ? Czy taka konfiguracja będzie jakoś normalnie funkcjonowała ? Czy zakładać głowice termostatyczne na zawory jeśli będę miał regulator typbox 137 ?  Bardzo proszę o każdą konstruktywną krytykę. Co byście zmienili ? Zawsze mogę wywalić któryś kaloryfer i dać inny.  Będę wdzięczny za każdą radę .

Pozdrawiam

 

post-60054-0-35248500-1414406956_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach