Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba O Pomoc W Ustawieniu Defro Duo 20 Kw


kcys24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

 

Jestem nowy a zarazem zielony szukałem takiego tematu ale nie znalazłem (jak już jest przepraszam bardzo i proszę o przekierowanie) wraz z żonka zakupiliśmy piec DEFRO DUO 20 kW sterownik TECH K1P i mam problem z jego prawidłowym ustawieniem. Dom nowo wybudowany 16 cm styropianu i 25 cm wełny na poddaszu, powierzchnia użytkowa ok. 130 m2  ( 5 grzejników, 2 drabinki w łazienkach, podłogówka ok. 75m2 plus bojler na wodę 150 litów). Trzy osobne pompy na wodę, grzejniki i podłogę. Wszystkie próby kończyły się porażką :(  czyli wygaszeniem paleniska.

 

Ustawienia jakie mam to: 

Piec temperatura zadana 65 stopni

Woda ustawiłem na razie  40 stopni wykańczamy budynek wiec będzie podgrzewana sporadycznie  na razie

Pompy od podłogówki i grzejników załączają się przy 40 stopniach tak ustawił instalator

 

Za wszelką  pomoc lub podpowiedz  z góry Dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety z ustawieniami nie pomoge, ale kto ci polecil taka moc kotla na tak maly dom i tak dobrze izolowany, tam 10 kW nie mial by co za bardzo robic :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Dobrzy ludzie doradzali (szkoda gadać)  ,  ale teraz to już nic nie zmieni po tych  trzech dniach walki z nim żałuje, że gazowego nie założyłem byłby święty spokój i chyba mniej nerwów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie...

Trochę odsiedzisz w kotłowni, trochę się pomęczysz i w końcu będziesz zadowolony :-)

Podaj jakieś ustawienia tego swojego sterownika. Czy to jest sterownik z pid, jak nie to jakie masz przerwy, podawania i moce nadmuchu.

Poza tym fajnie, jakbyś zrobił zdjęcie popiołu i je tu zamieścił - popiół powie bardzo wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach